luni, 17 septembrie 2012

Cum sa scapi complet de puncte negre in doar cateva saptamani :)

Despre frumusete: un ten curat!

Trucuri eficiente de infrumusetare a tenului

Cum sa scapi de punctele negre

     Acum ceva vreme habar nu aveam ce sunt alea puncte negre, in sensul ca nu vedeai asa ceva pe fata mea. De cand mi-am innebunit tenul cu diverse produse nepotrivite am inceput sa am cateva pe obraji. Cum nu suport sa am imperfectiuni pe ten, am gasit eu o solutie si pentru aceasta problema. 

     Tot tratamentul urmator se adreseaza persoanelor cu un ten normal, mixt sau gras dar nu sensibil.

     Ca sa incepi procedura, pori trebuiesc deschisi foarte bine. Astfel ca primul pas este curatarea fetei. Eu folosesc un gen de curatare Deliplus sau Bioten impreuna cu Neutrogena Wave, dar voi puteti folosi orice stiti ca vi se potriveste. 

     Cel de-al doilea pas consta in utilizarea unei masti de argila. Eu folosesc argila cosmetica de la Aslavital. 

      Este eficienta iar un singur pliculet ajunge la 4-5 utilizari (strict pentru fata). Un pachet contine 10 plicuri.

     Amestec argila cu bicarbonat de sodiu, suc de lamaie (putin) si foarte putina apa (o sa faca spuma, e o reactie chimica normala) si aplic amestecul pe ten. Il las intre 20 si 30 de minute. Chiar daca simtiti ca va ustura sau ca va inteapa un pic nu va ingrijorati caci este din cauza sucului de lamaie. Lamaia contine acid citric care este un acid AHA deci poate sa va deschida un pic tenul la culoare sau sa decoloreze petele de la soare sau cosuri trecute daca aveti. Bicarbonatul de sodiu este un bun exfoliant, are proprietati antiacneice dar este bland si totodata trateaza si iritatiile. 

     Consistenta mastii trebuie sa fie potrivita: nici prea groasa nici prea lichida.  



     Dupa aprox. jumatate de ora clatiti bine tenul de aceasta masca si nu va speriati daca are o tenta putin rosiatica. 

     Urmatorul pas este exfolierea tenului pentru care am si facut pasii precedenti. Porii au fost deschisi lasand particulele exfoliantului sa curete mai eficient. 

Cum preparam exfoliantul: 

- o lingurita de malai

- o lingurita de cafea

- miere sau un pic de gel de curatare (mierea are proprietati antiseptice dar in acest caz leaga amestecul pentru o aplicare mai usoara si previne exfolierea prea puternica a fetei)

     Preparati exfoliantul si aplicati-l pe fata (cu grija sa nu faceti mizerie, preferabil deasupra chiuvetei). Straduiti-va sa frecati cu putere exfoliantul pe fata, chiar daca senzatia ar fi ca va raniti tenul. Faceti acest lucru timp de 5 minute si clatiti. Fata o sa fie rosie iar pielea foarte fina. Tamponati tenul cu un prosop curat si aplicati o crema emolienta, calmanta sau chiar putin ulei de masline. Eu folosesc un ulei de la Clarins care calmeaza foarte bine tenul. 

     Efectul o sa fie imediat, tenul va fi foarte luminos iar punctele negre mai putin vizibile sau unele chiar vor disparea de tot. Efectuat o data pe saptamana acest procedeu chiar are rezultate foarte bune. Chiar si cele mai vechi puncte negre vor fi indepartate, unde mai pui ca ajuta si cu semnele lasate de acnee. 

     Astfel, frumusetea tenului este mult mai vizibila iar eu sper ca macar jumatate din cele care imi citesc postarile sa reuseasca sa faca acest procedeu once a week ca sa observe rezultatele. 


Like my posts? Follow me

 

 

45 de comentarii:

  1. Ceva asemanator fac si eu o data pe saptamana.Chiar functioneaza.Metoda ta e foarte buna.Sper sa o foloseasca multe fete :*

    RăspundeţiȘtergere
  2. eu deja foloseam pudra de argila:D dar o sa urmez metoda ta :).

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pudra de argila este minune pentru ten. Sa imi spui rezultatele! Te pup

      Ștergere
  3. da..si eu foloseam pudra de argila..si altele care se regasesc aici..bravo..o sa urmez exact metoda ta...

    RăspundeţiȘtergere
  4. scuze...mi se pare o metoda foarte buna..si vreau sa o urmez...dar zi-mi te rog ce cantitati pun la amestecul de argila cu bicarbonat de sodiu? mersi.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! O lingurita (tea spoon) argila, o lingurita bicarbonat de sodiu. Atentie insa la tipul de material al linguritei, argila nu trebuie sa atinga metale. De aceea se recomanda un bol si lingurita de sticla/plastic. Cu placere!

      Ștergere
  5. buna din nou! e foarte buna metoda...dar exfoliantul din miere,cafea,malai mi s-a parut cam aspru sau e bine asa? si inca ceva..pot in timpul saptamanii sa mai fac vreo masca pt fata cum ar fi cu miere si scortisoara? mersi...

    RăspundeţiȘtergere
  6. Uite, ca o alternativa la exfoliantul cu miere, cafea si malai incearca aspirina. O sa fac o postare in curand despre exfolierea/masca cu aspirina. Contine acid salicilic, care indeparteaza punctele negre si cosurile. Masca cu miere si scortisoara este buna pentru fata, dar nu si daca ai un ten sensibil. Daca este si cazul tau, foloseste doar mierea (sa te asiguri ca este naturala, nu cu adaosuri ca cea din super/hipermarketuri).

    RăspundeţiȘtergere
  7. o sa incerc si eu metoda sper sa ma ajute eu am un tratament dat de dermatolog pentru cosuri ten gras etc. pe care l-am intrerupt dar l-am inceput din nou trebuia sa merg la medic in fiecare luna in decurs de 6 luni eu n-am mers decat 4 si sper ca aceasta masca sa nu"strice treaba" pentru ca n-am respectat in totalitate ce a zis medicul...:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseste timp de o saptamana in fiecare zi argila cu apa simpla de la robinet, si o sa vezi ca o sa iti detoxifice tenul. Daca vrei sa scapi de punte negre, ten gras, foloseste un produs cu BHA. Se gasesc atat la farmacii (dermatocosmetice) cat si in comert. Iti recomand dermatocosmeticele. Pentru cosuri, fa-ti masca aceasta cu argila, si daca intr-o saptamana nu vezi imbunatatiri te rog sa imi scrii din nou si iti recomand altceva. Te pup!

      Ștergere
  8. Am facut masca si e chiar buna la scoala o colega chiar mi-a zis ca se
    observa schimbarea chiar daca n-am folosit aspirina netamponata(pentru
    masca exfolianta) o sa o folosesc saptamna asta.Te felicit pentru treaba
    pe care o faci si sa o tii tot asa :*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca se vede diferenta! Nu am mai apucat sa postez in ultima perioada, dar o voi face. Acum incerc un produs foarte bun contra imperfectiunilor (pete, hiperpigmentari, etc). O sa ii fac un review in curand. Pup!

      Ștergere
  9. eu folosesc malai pt exfoliere,iar daca masarea se face delicat,,nu e un tratament prea aspru pentru ten...apoi, aplic o masca din argila si cateva picaturi de apa....o sa incerc si recomandarile tale,suntem fete si tenul e cartea noastra de vizita! o zi placuta va doresc la toate!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate, tenul si unghiile sunt cartile noastre de vizita! :*

      Ștergere
  10. va avea masca acelasi rezulat daca folosesc argila simpla din farmacii , adika nu neaparat aslavital . ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, atat timp cat este argila de calitate, este ok.

      Ștergere
  11. O să încerc și eu, chiar dacă am tenul uscat-sensibil .

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai tenul uscat-sensibil iti recomand exfoliantul cu miere si cafea.

      Ștergere
  12. exfolierea ar trebui sa fie prima etapa, ulterior aplicata o masca

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Sabina! Cand vine vorba de ingrijirea tenului nu exista "ar trebui" pentru ca tenurile sunt diferite. Eu doar am explicat metoda MEA - care pentru mine da rezultate. Masca deschide porii foarte bine iar daca porii nu sunt deschisi complet, exfolierea ar putea fi un pic cam prea abraziva pentru ten.

      Ștergere
  13. Hey , am si eu o intrebare sau mai multe , am foarte multe puncte negre in zona T , cateva cosuri si foarte multe pete ramase de la acneea care o avusesem , si gauri mici in obraji ( semne ) , am tenul gras , am cumparat pudra de argila(grii ) , si de 2 zile fac masca cu pudra de argila si suc de castraveti, dar mi-a zis cumnata-mea, ca nu-i bine sa fac in fiecare zii aceasta masca, pt ca nu face bine la ten ,e adevarat? o pot face in fiecare zii sau cum ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Poti face masca in fiecare zi timp de o saptamana dar eu recomand sa o faci cu apa de la robinet. Dupa o saptamana rareste masca o data la doua zile iar dupa o alta saptamana, o data la trei zile. Adica o vei folosi in a treia saptamana cam de doua ori. Si sucul de castraveti este bun, dar nu pot spune ca am incercat varianta aceasta, dar daca tie iti merge bine cu ea, go ahead. Tenul este purificat de argila deci nu are ce sa se intample cu tenul tau. Se usuca dupa ce o dai jos, este adevarat, dar daca aplici o crema hidratanta nu vei avea nici cea mai mica problema. Pup

      Ștergere
  14. Am si eu o intrebare.La baieti functioneaza?Am puncte negre destul de multe si nu le mai suport puls ca mai am si cateva cosuri pe sub piele am folosit skinoren gel destul de bun chiar sa vazut diferenta dar e cam scump si nu la-m mai folosit.Masca asta ar fi buna si pentru mine, am tenul gras.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Functioneaza si la baieti, dar trebuie sa ai rabdare sa se vada diferente mari. Barbatii au pielea mai groasa decat femeile. Eu iti sugerez sa iti iei si un produs de curatare a fetei cu acid salicilic, pe care sa il folosesti zilnic.

      Ștergere
  15. Multumesc ptr.sfat Amy.O sa incerc reteta ta.Dar vroiam sa te intreb daca este ok sa fac asta dupa amiaza ptr.ca dimineata nu am timp.Multumesc frumos

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Cel mai bine este sa faci asta dupa demachiere, inainte de culcare deci dupa amiaza este perfect! Te pup

      Ștergere
  16. Buna! Am si eu o intrebare: pt prepararea exfoliantului putem folosi zatul de cafea? sau e mai indicat cafeaua propriu-zisa? Multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!

      Zatul de cafea e perfect. Sunt la fel de eficiente.

      Cu placere!

      Ștergere
  17. Buna! Acest tratament este bun si pentru bubitele care iti apar de caldura sau soare...? ( sunt baiat :)) )

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Bubitele care iti apar de la caldura sau soare trebuie lasate in pace, nu folosi ceva abraziv! Deci nu, nu recomand acest tratament pentru ele. Foloseste un gel de dus care sa aiba in compozitie acid salicilic. La Avon tin minte ca exista unul dintr-o gama speciala, pe care il folosesc in special baietii. Da-te cu factor de protectie 30 cand te expui la soare, bea apa multa si mananca pepene rosu.

      Ștergere
  18. Multumesc frumos ! :-*

    RăspundeţiȘtergere
  19. buna amy este fosrte frumos blogul tau.am o intrebare .am puncte negre multe .masti cu argila miam mai facut dar as vrea si alte metode sa mi se duca mai repede ca mam saturat de eleeeeeeee:(((((le am de vreo 2 ani si ceva.tenul .mil ingrijesc regulat dar nu stiu de ce nu mi se duc .multumesc mult pupiki:*ps.mentionez ca am fost si leam extras de cateva ori

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa faci baie cu aburi la fata, actioneaza ca un fel de sauna pentru pielea fetei. Dupa ce ai facut asta, foloseste un exfoliant mai puternic sau un buretel si gel de curatare a fetei. Curata fata cu buretelul special (gasesti la DM, sunt unii galbeni asa). Apoi da-te cu o crema de fata usoara, una care sa nu fie grasa deloc. Nu le mai extrage, iti faci semne. In timpul zilei, foloseste niste servetele racoritoare pentru fata ca sa indepartezi sebumul in exces si murdaria. Cu placere! :*

      Ștergere
  20. Um,mie mi s-au facut niste rani la nas,si au inceput sa mi se cojeasca pielea..

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general in jurul narilor si in jurul gurii nu trebuie sa exfoliezi prea tare iar in jurul ochilor deloc. In zonele astea pielea este mai sensibila.

      Ștergere
    2. Da dar in jurul narilor am probleme mai garve cu punctele negre..:)) Felicitari pentru blog si multumim ca iti pierzi timpul ajutandu-ne sa avem grija de noi. :*

      Ștergere
    3. Multumesc! Cu mare drag :*

      Ștergere
  21. Buna! La mine au functionat sfaturile tale. Ai putea sa imi spui, te rog daca cunosti vreo solutie pentru ca vergeturile sa nu fie atat de vizibile? Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  22. Va multumesc pentru sfaturi am sa incep si eu acest tratament ..:D

    RăspundeţiȘtergere
  23. Bunaa!am o intrebare zinerytul este bun pt puncte negre???adik eu nu am puncte negre nici cosuri sunt ca niste bubitze ceva de culoarea pielii....astept raspunsul tauu:**

    RăspundeţiȘtergere
  24. BUNA am tenul uscat cu puncte negre numai pe nas si pete maronii pe fata ,Nu stiu ce sa mai folosesc .Te rog dami un sfat

    RăspundeţiȘtergere
  25. aveam tenul gras inainte sa folosesc masca aceasta acum il am uscat rau si nu stiu ce sa fac: sa continu cu aceasta masca si ma mai adaug in ea cv ptr hidratare(galbenus ou, vitamina A, lapte ) sau sa fac decat masca de hidratare ?

    RăspundeţiȘtergere

Un produs Blogger.

Twitter Update