sâmbătă, 27 octombrie 2012

Farmec Crema pentru pistrui si pete Review

Frumusetea tenului: un ten curat! 


Crema pentru pistrui, pete si albirea tenului de la Farmec Review


Cum scapi de petele hiperpigmentare in doar cateva saptamani

     Pentru ca am primit intrebari in legatura cu aceasta crema am decis sa ii fac un review mai detaliat pentru persoanele care au pete (de la soare, dupa cosuri, etc) sau pistrui si doresc sa le/ii estompeze.

     Capacitatea acestei creme de a albi petele si pistruii este data in principal de continutul de AHA (acizi din fructe).
     Cu siguranta ati mai auzit de la diverse persoane ca daca aplicati suc de lamaie pe ten o sa il aveti mai luminos, mai uniform, mai... fara de pete. Intr-o oarecare masura acest lucru este adevarat, doar ca sucul de lamaie este iritant pentru ten astfel ca nu oricine il suporta pe fata.

     Aceasta crema este destul de blanda si totodata eficienta.
     Un tub ma tine in jur de o luna daca o folosesc doar pe fatza (poate si mai mult). Este ieftina, pretul variaza in jurul sumei de 10 lei. Pentru petele mai vechi sau foarte pigmentate, crema trebuie folosita ca si tratament pe o durata de 6 saptamani sau mai mult.

     Personal, o consider foarte buna si o cumpar in permanenta. O folosesc seara, iar ziua de preferinta ar trebui sa folosesc o crema de zi cu SPF (ceea ce nu prea respect dar nu am avut probleme pana in prezent).
     Folosita cu regularitate, chiar decoloreaza petele de pe piele.
     Poate o sa simtiti ca ustura un pic sau ca inteapa mai bine spus dar asa este si normal. Nu o folositi daca anterior ati facut un tratament care sensibilizeaza pielea sau daca aveti vreo rana deschisa (o sa va usture ingrozitor).
     Si nu va expuneti la soare/solar in timpul tratamentului! :)

Like my posts? Follow me

20 de comentarii:

  1. De unde ai cumparat o? Se gaseste si in supermarketuri?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cumparat-o de la o farmacie din zona Garii de Nord. O gasesti cu usurinta in farmacii. Poti sa cauti online ca sa nu bati drumul pana la vreo farmacie si sa constati ca fix acolo nu o au. E mai... practic. Oricum, mai toate farmaciile trebuie sa o aiba.

      Ștergere
  2. Amy, crema cu SPF cel putin 25, urgent.Pata pigmentara se formeaza dupa multi ani, chiar 10-15 ani de la expunere solara.Ti-o spun din experienta, mai ales ca acum soarele e turbat (iarta-ma draga Soare, dar asa esti).Cremele pentru albire sunt bune cu conditia sa nu le folosim exagerat si doar daca avem nevoie.Te pup si Wellcome back

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine, serios? Gata, folosesc crema cu SPF 25, am una de la Elmiplant. Am nevoie ca am niste pete pe fatuca, acum s-au diminuat considerabil dar vreau sa dispara cu totul. Am auzit de niste fiole de la Floritene cu zmeura si AHA in proportie de 8%, cica ar fi bune. Dar se gasesc cam greu. Farmec chiar nu stiu in ce procent are AHA, ma enerveaza ca nu scrie... Mi-ai mai spus tu de una de la Avon dar am cautat in vreo 3 cataloage si nu am gasit nimic :(.. Nu am prea avut timp sa scriu pe blog, am inceput facultatea si se vede :))... Merci ca mi-ai spus faza cu SPF-ul :* noroc cu tine!

      Ștergere
    2. Sunt bune cele de la Floritene.
      Acel produs de la Avon, in catalogul de acum, este la pagina 116 in partea dreapta a paginii in coloana Clinical al 2 -lea produs.
      La tenul tau eu as recomanda de fiole de 5%.Mie imi plac cele de la Yamuna desi nu scrie concentratia.Isi fac bine treaba.
      http://www.yamunacosmetic.ro/product.php?id_product=55
      Te pup

      Ștergere
    3. Te referi la "Tratament pentru catifelarea tenului Anew Clinical"? Chiar e bun de ceva? Nu am asa mare incredere de obicei in produsele Avon, de aia te intreb. Nu am gasit review pe internet, dar l-as cumpara daca are AHA in compozitie.
      Off topic: am dat comanda de setul nou de la planet spa "Rasfat cu caviar". Abia astept sa vad daca e bun de ceva ca tare bine arata :))

      Ștergere
  3. Are AHA in compozitie.Eu am ten mixt si mie mi-a facut numai bine.La inceput nu va arata bine tenul pentru ca se exfoliaza. Abia dupa ce se curata fata va arata bine pielea.Am facut multe experimente cu produsele Avon si m-au dezamagit multe, dar acest produs nu.
    Nu am incercat setul acela cu caviar.Eu il am pe cel cu ciocolata si sampanie si imi place foarte mult.
    Si am 3 masti preferate de la Planet Spa: cea cu minerale din Marea Moarta, cea cu ulei de masline hidratanta si cea dezincrustanta cu extract de floare de lotus.Eu le recomand cu drag.
    Te pup

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa imi cumpar si eu produsul Avon in curand, dar mai intai am alta nebuneala acum cu Glyco-A de la Isis Pharma. Am citit atatea review-uri despre el ca mi s-a pus pata :)) Deci cred ca o sa le iau pe amandoua. Abia astept! Am si eu masca cu minerale (am si rezerva in caz ca mi se termina :)) ) si pe cea cu ulei de masline. Si mie imi plac mult! Aseara mi-am facut o alta masca de care am fost impresionata! O sa scriu in curand despre ea. Stay tooned, haha :)) Puuup :*

      Ștergere
  4. ce crema este mai buna pentru pistrui si alunele

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! O poti folosi si pe aceasta la care am facut review. Incearca sa decolorezi pistruii cu un pic de zeama de lamaie. La alunite nu ai ce sa le faci si nici nu iti recomand sa umbli la ele. Eventual, daca te deranjeaza atat de tare, te poti duce la un dermatolog sa ti le scoata cu laser.

      Ștergere
  5. Stiu ca postez cam tarziu, dar vroiam sa te intreb daca mai ai cutia cremei sau poate tubul...vroiam sa mi-o cumpar si eu, dar as fi vrut sa aflu ingredientele mai intai si pe net nu le-am gasit deloc :(
    Multumesc anticipat! :D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anny! Te-as fi ajutat cu placere dar din pacate nu mai am cutia cremei si nici tubul. Poti sa ceri la un plafar/farmacie si sa le verifici acolo.

      Ștergere
  6. Pretty section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital
    to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.
    Anyway I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

    my website; Diet plans to lose weight

    RăspundeţiȘtergere
  7. folosesc crema si ma ustura cand o am pe fata si acum am vazut ca zona s-a umflat si inrosit.Este normal?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Claudia, nu este normal, cred ca ai o reactie alergica la unul dintre ingredientele cremei. Te sfatuiesc sa nu o mai folosesti in acest caz.

      Ștergere
    2. acum mi s-a uscat pielea acolo unde am folosit crema

      Ștergere
  8. Buna Amy, daca te rog imi poti sugera cateva produse exfoliante pentru fata pe care le-ai folosit ? Am foarte mare incredere in sugestiilevtale deoarece esti foarte documentata in acest domeniu iar aceasta creme pt pete si pistrui m-a ajutat foarte mult.te pup si mult succes cu scoal(facultatea)a in continuare!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Buna Katrina, eu in momentul de fata folosesc niste buretei cumparati de la Dm, isi fac foarte bine treaba. De obicei prefer produsele care exfoliaza in timp asa cum este Glyco-A de la Isis Pharma dar daca vreau o exfoliere usoara pe loc folosesc fie zatul de cafea fie acesti buretei impreuna cu gelul meu de curatare a fetei (orice gel e bun). O alta optiune este aspirina! Cauta pe blogul meu, am o postare despre aspirina. Te pup si multumesc la fel!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Aha, eu fac o exfoliere cu un prosopel cand sunt in dus si porii sunt deschisi dar m-am gandit ca nu e suficient si as avea nevoie de o crema dar daca stau sa ma gandesc crema asta aha e exfoliant. tu ce creme pt fata pt protectie solara folosesti? RetinA mai folosesti?multumesc mult pt raspuns

    RăspundeţiȘtergere

Un produs Blogger.

Twitter Update