joi, 1 noiembrie 2012

Fond de ten Estée Lauder DOUBLE WEAR Review :)

 Fond de ten Estée Lauder DOUBLE WEAR

 Cum sa ai un ten frumos, perfect, ca de portelan 

     O sa incep prin a va spune ca fond de ten mai bun ca acesta eu nu am intalnit pana in prezent. Il am de aproximativ un an, daruit de iubi, si m-am indragostit de el de la prima utilizare.

     Ce imi place la el:
     TOTUL.
- Textura este una mai speciala ca sa zic asa, este destul de groasa, dar nu va faceti griji, se intinde superb pe ten.
- Putere mare de acoperire. Si cand spun mare, spun... MARE. Uniformizeaza tenul ca la papusi, il face sa para fara imperfectiuni.
- Non-comedogenic, nu mi-a aparut niciun cos de la el si este specificat si pe ambalaj.
- Oil-free;
- Fragrance free, de fel nu ma deranjeaza un picut de parfum acolo dar e mai bine sa nu aiba deloc din cate stiu. Totusi, are o tenta de miros pudrat asa, foarte finut, nu este deranjant.
- Dureaza pe fata o vesnicie! Spune ca dureaza 15 ore, pot sa sustin acest lucru din proprie experienta. M-am dat de dimineata cu el, a rezistat intact pana seara.
- Nu usuca fata;
- Este pentru toate tipurile de ten;
- Nu se ia pe haine la fel ca alte fonduri de ten (bucuria lui iubi care mereu se plange ca ii fac tricourile de fond de ten cand ma ia in brate :)) ) ;
- Nu se vede ca o masca daca aplici in cantitati mici, ceea ce este preferabil deoarece datorita texturii o cantitate mica acopera toata fata;
- Are SPF 10;
- Se simte ca este High end product, din toate punctele de vedere. Continut + ambalaj. Ambalajul este facut din sticla groasa.

     Sper ca nu am uitat sa mentionez vreo calitate a acestui minunat produs.

     Ce nu imi place:

- Nu are pompita. Trebuie sa pui un picut pe mana si sa aplici fie cu buretelul fie cu pensula sau degetele.
  Un picut inseamna cat un bob de mazare, nu mai mult! Dintr-un bob de mazare, o sa vedeti cat de mult se intinde pe mana.
- Pretul. In magazine costa in jur de 180 lei dar se merita.


- Deoarece costa destul de mult, nu vreti sa va gresiti nuanta mai ales ca nu aveti foarte multe nuante dintre care sa alegeti (exista 6 nuante din cate stiu). Il gasiti in Sephora (puteti cere o mostra ca sa va convingeti de cat de bun este, eu asa am facut) sau pe site-ul de pe care este achizitionat al meu: www.aoro.ro. Nu va faceti griji in privinta originalitatii produselor de pe Aoro, spun asta din proprie experienta cu toate produsele cumparate de la ei. Plus ca site-ul nu trebuie sa plateasca chirie catre mall/hypermarket precum Sephora, asa incat il gasiti la pret redus: 150 lei. 

     *Nu sunt afiliata in niciun fel cu site-ul Aoro. Este doar opinia mea sincera.


    Eu folosesc nuanta N2N Fresco. Va rog sa faceti abstractie de cat de murdarel este ambalajul :))


     Iata si ce scrie pe ambalaj: 









     In afara de acesta, mai am vreo cateva fonduri de ten de la diverse firme. Pe acesta il tin mai mult pentru ocazii sau pentru atunci cand consider ca am nevoie de o acoperire mai mare decat de obicei. L-am folosit de foarte multe ori, si in ciuda faptului ca nu are pompita, nu cred ca am consumat nici jumatate din continut. 
    Atentie sa nu il scapati pe jos. Sticla groasa din care este facut nu cred ca se sparge, dar daca este deschis capacul... Nu mi s-a intamplat, dar m-am gandit la treaba asta pentru ca am obiceiul prost de a scapa produsele de makeup in timp ce le utilizez. 

     V-am pupat! 

     Like my posts? Follow me













24 de comentarii:

  1. Nu am fondul de ten, dar l-am incercat la cumnata mea si e intradevar cel mai bun.Am ramas surprinsa cat de bine acopera.Poate fi folosit cu succes de catre persoanele cu acnee si cicatrici, pentru ca acopera excelent.
    E un piculet cam scump, dar merita investitia.Cand ma mai eliberez de datorii il voi achizitiona.Te pup

    RăspundeţiȘtergere
  2. Interesant review ,mi-ar fi placut sa ne arati si cum se vede pe piele :)
    M-am abonat cu drag la postarile blogului tau si mi-ar face placere sa te obonezi si tu la postarile oglindutei mele :)

    Cu drag Iris,
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Iris, o sa fac un update la postare in curand. Merci, te pup!

      Ștergere
  3. Buna...ma tot invart in jurul cozii de cateva zile cu privire la achizitionarea unu fond de ten estee lauder dar nu stiu care...:(( am fost la sephora si am luat o mostra din fdt estee lauder double wear maximum cover! mi am aplicat crema de fata,apoi baza de machiaj si fdt pe care l am fixat cu putina pudra! In 2 ore, poate chiar mai putin luceam ca un bec,am pus mana pe fatza si fdt s a transferat pe mana...am ramas fara fdt pe un obraz cu toate ca abia m am atins.In afara de asta...tot fdt era strans in pliul ochilor..:(( Imi place la nebunie ca si acoperire si textura dar nu as da 2 bani pe el! Ma intereseaza daca acest double wear e ok pt tenul gras,predispus la acnee...Multumesc si succes pe mai departe!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna & la multi ani!
      In primul rand tin sa spun ca este o mica eroare cu privire la denumirea fondului de ten. Dupa cum stii si tu, Estee Lauder Double Wear nu este acelasi fond de ten cu Estee Lauder Double Wear maximum cover. Cel de-al doilea este intr-un ambalaj gen tub si nu pot sa ma pronunt in privinta lui deoarece nu l-am incercat. In general, toate produsele Estee Lauder sunt excelente dar poate ca tu ai nimerit unul care nu ti se potriveste. Eu te sfatuiesc sa te mai duci o data prin Sephora si sa ceri mostra la Estee Lauder Double Wear (simplu, fara Maximum Cover). Acesta este cel la care am facut review si pot sa bag mana in foc pentru rezistenta lui pe fata. Este un fond de ten heavy tocmai pentru ca acoperirea este mare. Deci nu te sfatuiesc sa aplici mult ci putin cate putin si doar daca ai tenul FOARTE gras sa fixezi si cu pudra. Double Wear este bun pentru toate tipurile de ten, eu am ten mixt, uneori chiar oily daca aplic o crema de fata mai grasa. Incearca pe dedesubtul fondului de ten sa aplici crema cu cea mai usoara formula pe are o ai (eu folosesc Aslavital cu calciu, este preferata mea acum, o sa ii fac review). De asemenea, este non-comedogenic, nu contine uleiuri si nici nu are miros deci este perfect pentru un ten predispus la acnee. Are SPF 10... gama de culori nu este foarte larga deci trebuie sa incerci mostre ca sa descoperi culoarea potrivita (asta daca nu vrei sa te trezesti ca ai dat niste bani pe o culoare gresita - nu e chiar cel mai ieftin fdt). Mie mi se pare ca isi face treaba foarte bine, rezista de dimineata pana seara ireprosabil, dar nu folosi o crema gen apidermin care este foarte grasa, foloseste una foarte light. Mult succes, sper sa gasesti exact ce iti trebuie si ti se potriveste!

      Ștergere
  4. Iti multumesc foarteeeeeeeee multtttttttt :X:X:X! Am sa il incerc cu siguranta pe acesta avand in vedere ca m ai lamurit cu privire la tipul de ten! Pupici si succes in noul an! Dana :)

    RăspundeţiȘtergere
  5. Buna. Am si eu fond de ten estee lauder. este foarte bun intr-adevar , dar l-am avut la tub si l-am transferat in cutiuta de la fondul de ten chanel , asa pulverizez , nu stau sa bag degetu in sticla. era tubul albastru .. acum este pe terminate dar chiar nu mai imi amintesc nuanta , nu mai imi amintesc nimik. l-am cumparat din mall in c-ta .. am dat parca 320 lei . ce fond de ten ma sfatuiesti sa iau de la estee lauder, dar s aibe pulverizator. am un ten normal , nicii gras , nici uscat. mersi , te pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Si mie imi plac fondurile de ten cu pompita dar intr-un fel sau altul gasesc si rostul acestora fara. In primul rand, pompita iti limiteaza cantitatea de fond de ten pe care o folosesti. Nu trebuie sa bagi degetul in sticla ci pui pe mana exact cat apreciezi ca trebuie pus. Apoi, eu fie intind cu degetele si iau putin cate putin din cantitatea de pe mana, fie cu o pensula speciala. Dupa cateva aplicari o sa stii sigur cat trebuie sa scoti din sticla si fara pompita. Singurul fond de ten Estee Lauder pe care il cunosc sa aiba pompita este Resilience Lift Extreme si este conceput pentru ten matur, deci nu ti-l recomand daca nu ai nevoie. In general toate fondurile de ten Estee Lauder sunt bune dar eu il recomand pe Double Wear caci este conceput pentru TOATE tipurile de ten.

      Ștergere
  6. Scuze , am uitat sa specific. ai raspuns celuilalt anonoim si ai sfatuit-o sa incerce double wear simplu .nu maximum cover. am vz ca ei au double wear- light sau mat , etc. are vreo importanta daca este light sau mat? si de ce maxim cover nu i-ai recomandat? si nu au doar double wear , au si ideal matte, wear light,resilience lift, etc si etc. care este diferenta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sfatuit-o sa il incerce pe acesta la care am facut review tocmai pentru ca stiu ca este bun. Despre maximum cover nu pot spune multe deoarece nu l-am incercat niciodata, dar am dedus din comentariul ei ca nu prea i s-a potrivit tipului sau de ten. Este o problema intalnita des, trebuie sa incerci N fonduri de ten pana sa il gasesti pe cel potrivit dar cu toate astea, parca nu-ti prea vine sa dai 2 mil pe un fond de ten si apoi sa descoperi ca nu e bun pentru tine. De aceea, cel mai bine este sa incerci mostre. Light are o formula mai usoara, cel mat este mai heavy. Eu il am pe cel intransferabil (care cred ca este echivalent cu mat) adica cel in sticla si nu in tub (cel light este in tub). Diferenta intre fondurile de ten mentionate de tine consta in textura, gama de culori, rezistenta si acoperire. Unele au textura mai spumoasa, mai cremoasa, altele mai lichide. Toate rezista binisor dar acesta (Double Wear) este special creat sa reziste ore bune si sa ramana intact. Depinde ce cauti tu - un fond de ten mai usor(unele persoane nu suporta senzatia de fond de ten pe fata desi nu prea se intampla acest lucru decat daca pui prea mult), cauti putere de acoperire mare/medie/mica, etc. Daca inca nu esti sigura ce sa iti cumperi, nu te sfatuiesc sa te iei dupa ce spun domnitele din Sephora. De cele mai multe ori aleg produsul mai scump sau ce stiu ele ca se vinde mai des si nu se gandesc ca fiecare persoana are un ten cu nevoi diferite. Iti recomand sa ceri mostre gratuite cu diverse fonduri de ten si diverse nuante sau sa incerci testerele din magazin pe pielea gatului. Nu te grabi, take your time, ca sa nu regreti si sa faci cea mai buna alegere pentru tine. Sper ca te-am ajutat, te pup

      Ștergere
  7. Buna fetele,

    Eu am fdt Estee Lauder Double Wear Maximum Cover, de care sunt multumita ca si acoperire si rezistenta, insa nu mi se pare un fdt potrivit de zi cu zi. Imi lasa tenul incarcat (desi pun un bob de mazare) si fainos spre uscat...inainte de aplicare imi dau cu crema hidratanta si baza de machiaj de la MAC, dar tot nu imi place cum arata. Cativa ani am folosit numai de la MAC si am fost f multumita, doar ca m-am gandit sa-l mai schimb....aveti vreo sugestie ca sa nu se mai vada pe fata asa fainos si tenul incarcat? N-as vrea sa-l arunc ca, asa cum ziceti si voi, nu e f ieftin...
    Multumesc anticipat de sfaturi, va pup :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca textura lui este asa nu prea ai ce sa ii faci. Incearca sa folosesti o crema mai grasa pe dedesubt ca sa nu mai fie aspectul asa fainos. Cred ca ar trebui sa il folosesti doar pe post de fond de ten de seara, daca iesi in cluburi sau diverse locatii unde nu prea conteaza daca are aspect greoi sau nu.

      Ștergere
  8. de unde se poate achizitiona acest fon de ten... magazin de cosmetice undeva in Bucuresti sau un site, nu stiu . Va rog mult de tot sa ma ajutati. Multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea! Fondul de ten il poti cumpara fie din magazinele Sephora, fie de pe www.aoro.ro. Sper ca te-am ajutat! :)

      Ștergere
  9. Amy te rog spune-mi un site de unde pot comanda fondul de ten ..astept rasp urgen pls :*

    RăspundeţiȘtergere
  10. buna Amy zi-mi si mie te rog un site de unde pot comanda fondul de ten astept rasp urgent :*:*multumesc!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Amy am incercat si eu de pe aoro.ro insa as dori prin posta nu prin curier din pacate a venit curierul si mi-a adus altcva in loc de fonde de ten ,mi-a sp ca il va trimite prin posta insa de trei sapt ast si nimic!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze pentru raspunsul intarziat dar am fost f ocupata zilele acestea. Cel mai bine este sa ii contactezi, pana la urma ei trebuie sa iti schimbe produsul, nu curierul. Oricum, toate produsele dureaza pana vin in Romania, ei au sediul in afara. Trei saptamani este totusi prea mult, suna-i si intreaba de produsul tau.

      Ștergere
  12. As dori si eu un fond de ten la fel de bun ca acesta Estee Lauder , dar mai ieftin daca sti.... maxim 50 de lei.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Un fond de ten bun si mai ieftin (in jur de 50, 50 si un pic lei) este Revlon Photoready. :)

      Ștergere
  13. Buna! Stii cumva care este cea mai apropiata nuanta de 2N2 Fresco, folosesc nuanta asta de cativa ani dar acum nu o mai gasesc. Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Buna! Dar despre cremele fata de la estee lauuder aveti vreo parere? Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  15. este necesara si o baza inaintea aplicarii fondului de ten sau se poate da pe fata curata fara niciun fel de creme sau baze?

    RăspundeţiȘtergere
  16. Buna! Se pot cere mostre si de pe aoro la fondul de ten de la estee lauder?

    RăspundeţiȘtergere

Un produs Blogger.

Twitter Update