vineri, 11 ianuarie 2013

Cel mai bun demachiant: Byphasse Solution Micellaire

 Cel mai bun demachiant: Byphasse Solution Micellaire

Byphasse Solutie Micelara Demachianta

Indeparteaza machiajul eficient si usor!


                                                                  
     Acum cateva zile am fost prin Mall Afi Palace si am intrat un pic si prin Real. Demachiantul pe care l-am avut (unul de la Gerovital, foarte bun de altfel) se terminase si intamplarea a fost sa dau cu ochii de acesta.
     M-a atras in primul rand ambalajul care pare conceput pentru un produs dermato-cosmetic precum Bioderma. Chiar am vrut sa il incerc si ma bucur ca am facut acest lucru.
      Ce puncte forte are produsul: 
- continutul ai spune ca este apa, are o formula foarte light si eficienta
- 0% alcohol    
- 0% sapun
- fara parabeni 
- conceput pentru tenurile sensibile, uscate sau iritate  
- conceput in Franta
- cantitatea este mare: 500 de ml
     Niciodata nu am inteles de ce o apa micelara ar trebui sa fie parfumata. Desi trecut pe lista de ingrediente aceasta nu mi se pare parfumata. Imi place mult ca respecta toate cerintele mele de la un demachiant, in general.
     Close up pictures:


     
     Cum il folosesc eu: pun o cantitate de produs care sa acopere intreaga discheta demachianta (aveti grija sa nu puneti prea mult), demachiez si repet procesul pana cand nu mai am deloc machiaj pe fata. 
     Demachiaza rapid, este cel mai eficient demachiant pe care l-am intalnit pana acum. Orice tip de machiaj se duce usor si rapid, nu trebuie sa insist de nu stiu cate ori ca sa se indeparteze cum trebuie. 
    Cu siguranta o sa il cumpar tot pe acesta de fiecare data cand mi se va termina. It's absolutely my favorite!

     Lista de ingrediente si ce spune pe ambalaj:




     Pretul este de 25 de lei in hypermarketurile Real. Doar aici l-am vazut.

     Like my posts? Follow me

5 comentarii:

  1. Cred ca e bun si mai ales daca nu are alcool si parabeni. Sti ca iti ninge in blog? :):*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun! Daa, eu am pus gadgetul cu ninsoarea :)) e haios

      Ștergere
  2. Eu am folosit demachiantul de la ei si am fost ft multumita de el...insa q siguranta am sa incerc si solutia micelara...si app..am obs k produsele astea de la byphasse se gasesc si in auchan, cora si DM

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa incerci si demachiantul micelar :) e mult mai light decat cel tip crema.

      Ștergere

Un produs Blogger.

Twitter Update